Het merk Vital
Laughter is brightest where food is best. (oud Iers spreekwoord)
Elke food professional zal het graag toegeven: wij verkopen plezier, geluk, samenzijn.
Het assortiment onder ons merk Vital windt er geen doekjes rond: what you see is what you get.
Bijna een eeuw ervaring, in een pakje. Nougat is een emotioneel product, dit betekent dat het proeven en genieten van nougat de consument niet moet worden "uitgelegd". Iedereen herinnert zich de smaak uit de kinderjaren, bij onze ouders en grootouders, tijdens vakanties, op de kermis.
We genieten samen en delen het moment. Vandaar onze slogan: Kies je moment van geluk.
Ons assortiment refereert naar vroeger... en speelt in op vandaag. De verpakkingen zijn meestal letterlijk transparant, want ons product mag gezien worden. Vaak past het in een impulsaankoop, dus is communicatie via de verpakking cruciaal.
Naast de traditionele smaken als amandel/pistache en chocolade, creëerden we nieuwe smaken als limoncello en fleur de sel.
Onder het motto: snoep minder, maar beter, vervaardigen wij een eerlijk product met een hoog percentage noten, zonder kleurstoffen, stabilisatoren, noch bewaarmiddelen.
Als kers op de taart produceren wij ook, als enige, de echte bûche coco met Belgische chocolade.